kaptein Dreggulf Startet 3.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2005 HJELP!! Jeg trenger sårt en manifoil til min sleipner 7-9 hk,den som står på motoren nå er sprukket, har forhørt meg om det går an å få reparert denne men sprekken er for stor. Setter utrolig stor pris på om noen der ute kan hjelpe meg. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 3.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2005 HJELP!! Jeg trenger sårt en manifoil til min sleipner 7-9 hk,den som står på motoren nå er sprukket, har forhørt meg om det går an å få reparert denne men sprekken er for stor. Setter utrolig stor pris på om noen der ute kan hjelpe meg. <{POST_SNAPBACK}> Hei! Jeg har en manifoil til en FM 8-12 hk, som du kan kjøpe. Vet ikke om den passer til din motor, men si ifra hvis du er innteresert. mvh M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 3.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2005 Den passer nok ikke, men ta kontakt med Kystlagene rundt omkring. Liste over kystlag her Sitér dette innlegget Link to post
kaptein Dreggulf Svart 3.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2005 Takker for hjelp.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.