kaptein Dreggulf Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 HJELP!! Jeg trenger sårt en manifoil til min sleipner 7-9 hk,den som står på motoren nå er sprukket, har forhørt meg om det går an å få reparert denne men sprekken er for stor. Setter utrolig stor pris på om noen der ute kan hjelpe meg. Quote Link to post
SeaMaster175 Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 HJELP!! Jeg trenger sårt en manifoil til min sleipner 7-9 hk,den som står på motoren nå er sprukket, har forhørt meg om det går an å få reparert denne men sprekken er for stor. Setter utrolig stor pris på om noen der ute kan hjelpe meg. <{POST_SNAPBACK}> Hei! Jeg har en manifoil til en FM 8-12 hk, som du kan kjøpe. Vet ikke om den passer til din motor, men si ifra hvis du er innteresert. mvh M/B Gamla Quote Link to post
M/S Bastard Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Den passer nok ikke, men ta kontakt med Kystlagene rundt omkring. Liste over kystlag her Quote Link to post
kaptein Dreggulf Posted July 3, 2005 Author Share Posted July 3, 2005 Takker for hjelp.. Quote Link to post
Recommended Posts