beauty of aqua Startet 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2017 Har en båt i kikkerten som ligger i southampon.Båten var på land sist i mai.Denne båten bør gjøre rundt 27-28 gps knop når den er ren under.nå gjør den ikke mer enn 23,1 på gps. Eier hevder at det har vært unormalt mye groe dette året,samt at båten har vært lite brukt.Her som båten min ligger gror det unormalt lite,så jeg mister vanligvis ikke mer en ca 2 knop på et år.Er det realistisk at man kan miste 3-4 knop på utsatte områder? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
andersb Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Vil si det er plausibelt ja, men er mye, med det sagt hadde jeg aldri kjøpt den uten å få testa den ren, og sett den gikk de 28 den skal, i tilfelle det er noe med maskiner. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 25.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2017 Legg deg på magen på badeplattformen så kan du nå propellene på opptiltede drev, om det ikke er uvanlig mye groe på de så ville jeg ikke tatt sjansen. Om båten har aksler så får du sette det på kontoen; TS noe gjerrig på opplysninger...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.