Jimb92 Startet 26.Juni.2017 Del på Facebook Startet 26.Juni.2017 Hei! jeg er på jakt etter og Importere båt fra Danmark til Norge men finner svært lite om foretninger som gjør slikt har sendt ut to E-mails men er ingen som gjør dette har bare snakket med to foretninger Huriggutta Transport og LKW walter håpet på om noen her på forumet hadde litt mere oversikt en meg angående dette. håper virkelig det er et lastebil firma her som kan ta av seg ett slikt oppdrag! Takker masse for hjelpen på forhond! :) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 26.Juni.2017 Del på Facebook Svart 26.Juni.2017 Hvor stor båt tenker du på? Danmark er jo ikke såå langt unna så om båten har litt størrelse er det kanskje billigst å seile den over selv. Det skal ikke store båten til før det blir veldig dyrt langs landeveien. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jimb92 Svart 26.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2017 21 fot! men ja tanken slo meg også.. om ikke på hengeren :) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 26.Juni.2017 Del på Facebook Svart 26.Juni.2017 Kommer litt an på hvor i landet du bor selvfølgelig og om du har stor nok bil osv, men skal du til Østlandsområdet er det nok like billig å hente den selv på henger Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jimb92 Svart 26.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2017 takker masse for hjelpen! :) klarnet vertfall vekk fra Lastebil transporten! holder til på Østlandet så da er nokk saken klar! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.