Dykker Startet 28.Juni.2017 Del på Facebook Startet 28.Juni.2017 Er det flere som har fått denne på SMS? 12 mnd gratis Dagbladet+ via Båtmagasinet, må oppgi kredittkort, men blir trukket kr. 0,-. Tilbudet avsluttes automatisk etter 12 mnd. Er dette lureri mht kredittkort osv? . Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Fikk den samme, ble også litt mistenksom. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 28.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Har sendt mail til både Båtmagasinet og Dagbladet om dette er et reelt tilbud fra dem. . Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 Samme forlag, så dette stemmer nok bra. Sitér dette innlegget Link to post
Don Camillo Svart 28.Juni.2017 Del på Facebook Svart 28.Juni.2017 (redigert) Jeg har prøvd å tegne meg og det ser ut til å fungere fint, meg jeg får følge ekstra godt med på kredittkortkontoen fremover? Redigert 28.Juni.2017 av Don Camillo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SteinMR Svart 29.Juni.2017 Del på Facebook Svart 29.Juni.2017 Jeg får det ikke til å fungere selv etter at jeg la inn kredittkortet informasjonen, Ser ut som alt er rett på min profil hos Dagbladet der det står at jeg abonnerer på Båtmagasinet. Har prøvd å logge meg av og på uten at dette hjelper. Får beskjed om: "Du er logget inn, men du har ikke et gyldig abonnement" når jeg prøver å lese en Dagbladet pluss artikkel. Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 29.Juni.2017 Del på Facebook Svart 29.Juni.2017 Det står i meldingen at det stopper av seg selv etter 12 mnd., men lenger nede sår det "Automatisk fornyelse hvert år" .... Hva skal men tro Sitér dette innlegget Link to post
NAL Svart 29.Juni.2017 Del på Facebook Svart 29.Juni.2017 Har hatt et slikt + abonnement og ja, det fornyes automatisk. Ble litt kluss med faktura og noen telefoner før jeg kom ut av det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.