Jump to content

Tresnekke, tanker rundt trutning og motorstart


sebba2

Recommended Posts

Da folkens! Nå har jeg F@en meg trebåt :D 26fot med ein vp md2b. Båten har stått i 6(!) År på land og ble sjøsatt igår. Den klarte seg utrolig bra, hadde 220v pumpe på de første 4 timene, etter dette var båten nesten tett:) Forarbeid var bare delfiafett og roof7 eller 10 eller hva det var..? :D  

 

Uansett, til poenget: Motoren satt fast da vi sjøsatte denne ( den skulle jo slepes hjem uansett). Så ldag tok man da av toppene og ga syllene litt supertynn olje og noen slag på stemplene så var den løs. Så vi starta den jo opp.. tror det gikk fint for skroget sin del, enda det kun har vært på sjøn i ett døgn... er det noe jeg bør være obs på? (Ps, båten lekker fortsatt  bittelitt, er jo ikke ferdig trutna, men har lensepumpe.. I tilegg står motoren på motorfester med gummiforinger på, detta skal vel og dempe vibrasjoner?  Motoren er og 2 sylindra.. bilder kommer.

 -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...