Jump to content

Mercruiser 2.8 es diesel, stoppar når eg slepper startnøkkel i normalposisjon

Haaper

Recommended Posts

Hei !

Har ein 2005 Mod Mercruiser 2008 es 200 hk diesel .Den startar lett .Problemet er når eg slepper startnøkkel i normalposisjon så stoppar den .

Nokon som har hatt same problem ,,,,eller veit kor feilen ligg ?

Kommentar fra moderator:
Tittelen er redigert, var opprinnelig "Mercruiser 2.8 es". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster.
Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler.
Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.

OK ....problema starta med starteren klikka ....den vart skifta..sikring ved tenningslåsen rauk ..skifta den men rauk kjapt ...skifta tenningslås

la fram leidningar frå startar ,batteri ,og den leidningen inn på dieselpumpa ...problemet no er at den stoppar med same eg slepper tenningslåsen i normal posisjon ...og sikringen RYK og ......takk for svar 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...