Haaper Startet 2.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2017 Hei ! Har ein 2005 Mod Mercruiser 2008 es 200 hk diesel .Den startar lett .Problemet er når eg slepper startnøkkel i normalposisjon så stoppar den . Nokon som har hatt same problem ,,,,eller veit kor feilen ligg ? Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "Mercruiser 2.8 es". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 2.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2017 defekt tenningsbryter antar du har stopp funksjon på nøkkel Sitér dette innlegget Link to post
Haaper Svart 2.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2017 Har skifta den så den skal vere OK. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 Feilkoblet. Har nettopp gjort det selv. På min var der 3 kabler til tenningsbryter og 3 tilkoblingspunkt. 1 tykk kabel batteri 2 tynnere kabler ignition. Bytt om på de 2 tynne. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Haaper Svart 3.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 Går ein kabel inn på dieselpumpa som går fram til ein sikring før den går inn på tenningslåsen .kva funksjon har den ? Sitér dette innlegget Link to post
CapD Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 Eg vil tru det er til ein stopp-solenoid Sitér dette innlegget 1976 Huglo 27 1990 Hansvik 18 combi 1987 Nord West 900 2001 Terhi Nordic 6020 C - 2005 Quicksilver 620 Flamingo Link to post
Haaper Svart 5.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2017 OK ....problema starta med starteren klikka ....den vart skifta..sikring ved tenningslåsen rauk ..skifta den men rauk kjapt ...skifta tenningslås la fram leidningar frå startar ,batteri ,og den leidningen inn på dieselpumpa ...problemet no er at den stoppar med same eg slepper tenningslåsen i normal posisjon ...og sikringen RYK og ......takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.