Duppe Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Ser i en annen tråd folk snakker om anker og dregg som setter seg fast her da området mellom nordre og søndre er fylt med søppel fra gammelt av. Går ut i fra dette mest gjelder buktene ved siden av fyllområdet, men er det like ille i begge buktene? Eller er det et problem rundt hele? Quote Link to post
Sahara Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Har hørt at man skal holde seg unna den vestlige bukta. Altså utenfor stranda. Og det heller "aldri" noen som ligger der. Har ankret på østsiden noen ganger og alltid fått ankeret greit opp igjen. Men mulig det bare har vært flaks.. Quote Link to post
Lazyjack Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 (edited) Bukta nordvest om fergebrygga er full av gammel wire, stålplater og jernskrap. Mange har måttet reise fra anker og kjetting der. Bukta på andre siden av øya/øyene har jeg ikke hørt noe om. Edited July 3, 2017 by Lazyjack (see edit history) Quote Link to post
Duppe Posted July 4, 2017 Author Share Posted July 4, 2017 Flott, da unngår jeg bukta på vestsiden. Men er det noen andre som har erfaringer fra østsiden? Quote Link to post
hnrk Posted July 26, 2021 Share Posted July 26, 2021 On 7/4/2017 at 9:52 PM, Duppe said: Flott, da unngår jeg bukta på vestsiden. Men er det noen andre som har erfaringer fra østsiden? Det lurer jeg også på, gitt. Quote Link to post
Recommended Posts