Duppe Startet 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2017 Ser i en annen tråd folk snakker om anker og dregg som setter seg fast her da området mellom nordre og søndre er fylt med søppel fra gammelt av. Går ut i fra dette mest gjelder buktene ved siden av fyllområdet, men er det like ille i begge buktene? Eller er det et problem rundt hele? Sitér dette innlegget Link to post
Sahara Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 Har hørt at man skal holde seg unna den vestlige bukta. Altså utenfor stranda. Og det heller "aldri" noen som ligger der. Har ankret på østsiden noen ganger og alltid fått ankeret greit opp igjen. Men mulig det bare har vært flaks.. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 3.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2017 (redigert) Bukta nordvest om fergebrygga er full av gammel wire, stålplater og jernskrap. Mange har måttet reise fra anker og kjetting der. Bukta på andre siden av øya/øyene har jeg ikke hørt noe om. Redigert 3.Juli.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Duppe Svart 4.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Flott, da unngår jeg bukta på vestsiden. Men er det noen andre som har erfaringer fra østsiden? Sitér dette innlegget Link to post
hnrk Svart 26.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2021 On 7/4/2017 at 9:52 PM, Duppe said: Flott, da unngår jeg bukta på vestsiden. Men er det noen andre som har erfaringer fra østsiden? Det lurer jeg også på, gitt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.