Cpt. Stubing Startet 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2017 Hei. Jeg skal skifte pære på en Hellamarine 3562 serie lanterne som sitter på min Rana 530 HT. Det er ikke LED Det er en såkalt "snap lock" konstruksjon slik at det skal være ganske enkelt Problemet er at jeg ikke skjønner hvordan jeg løsner snap lock mekanismen og jeg er redd for å bryte for mye på lanterna. Har dere noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 4.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 Under lanterna er det en plastdings som skal trykkes inn mens du vipper ut lanternehuset. Ditttpatent etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
Cpt. Stubing Svart 4.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2017 OK. Da prøver jeg det til helga. Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Cpt. Stubing Svart 17.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Hei igjen. Da fikk jeg skiftet pære. Gjorde som du sa Tore B og med litt bryting gikk det. Drittpatent var god beskrivelse, det vanskeligste var å få lanterna på plass igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.