Horst Startet 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2017 Må oppdatere kartplottere min med ny programvare. CF kort under 512 MB er umulig å få kjøpt, noen som vil selge eller låne bort et lite CF kort til meg slik at jeg får oppdatert plotteren min? Eller noen som har gode tips på hvor kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 Jeg har et par 256MB CF kort liggende. Du kan godt få det ene, men det blir kanskje for lite? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Horst Svart 7.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2017 256 er perfekt, jeg sender en PM til deg så avtaler vi :-) Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Brikke mottatt Lars, takk skal du ha :-). Fortsatt god sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.