PiperBill Startet 8.Juli.2017 Del på Facebook Startet 8.Juli.2017 Til uka tenkte vi og utforske område ved Papper på Hvaler. Vi kjører vestover fra Singlfjord og under Hvalerporten. Trenger tips om ok uthavner evt gjestehavner. Har hørt om fredagshølet men vet lite om området. Kan tenker meg at det er rimelig skjermet fra SV vinden. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
quantumduck Svart 9.Juli.2017 Del på Facebook Svart 9.Juli.2017 Har aldri ligget i fredagshølet i mye vind, men kan tenke meg at det kan blåse litt der, avhengig av hvor du ligger. Du er nok best skjermet mot NØ. Noe særlig bølger slipper du uansett. Går an å ligge i sundene utenfor også, altså innenfor Alholmen. Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 9.Juli.2017 Del på Facebook Svart 9.Juli.2017 Følg godt med på kartet. Går du inn fra sør er det ganske godt merket. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.Juli.2017 Del på Facebook Svart 9.Juli.2017 Fredagshølet er et bænkers-sted om det blåser mye, der ligger du trygt selv i storm. Kanskje en av de sikreste naturhavnene jeg vet om. Men om det ikke blåser så mye så er det jo mye koseligere i de trenge sondere utenfor. Alholmen er nevnt, men det er egentlig bare å kjøre en tur så ser du hvor det er bolter i fjellet og le. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Joltus Svart 9.Juli.2017 Del på Facebook Svart 9.Juli.2017 Litt OT. Men hva er bakgrunnen for Papper navnet? Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 er nok en omskriving av "Pattene." - fjellet med to pupper rett nord for Papperhavn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.