Pervind Startet 8.Juli.2017 Del på Facebook Startet 8.Juli.2017 Hei, nå har jeg søkt alle plasser jeg kan tenke på internett - men jeg finner ingen plass med info om hvilken zink/sink anoder som er på en Albin Cirrus 78 seilbåt, hvor mange, og/eller hvor de er plassert er det noen som har erfaring med dette ? På forhånd takk for svar Per Sitér dette innlegget Link to post
Draug1 Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Det er ingen anoder på skrog,elller kjøl, kun på drevet, og det er vel et VP 110 om jeg ikke husker feil. Helt kurante anoder du får kjøpt i enhver båtutstyrsbutikk. Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
alf-inge Svart 8.Juli.2017 Del på Facebook Svart 8.Juli.2017 Da jeg kjøpte min Cirrus var det en halvkilos anode på hver side av kjølen. De er neppe originale. Da jeg gjorde kjølen grundig ren og satte den inn med epoxy, betraktet jeg disse som overfødige, og tok de bort. I tillegg har jeg en anode på drevet (S-130) og to små på propellen (Flexofold). Sitér dette innlegget Link to post
Pervind Svart 9.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2017 Flott .. 1000 takk for svar .. dette ga mer innsikt en hva som fantes på nett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.