iPat Startet 11.Juli.2017 Del på Facebook Startet 11.Juli.2017 Hei, Kjøpte nylig en brukt båt og ser at dusjhodet er forsøkt limt etter å ha vært sprukket. Den spruter kun ut av noen få av dysene, så kunne tenkt meg nytt hode. Noen som vet om man får tak i noe liknende originalen? Den er formet som en sylinder som får plass ned i et hull ved siden av vasken:) Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 11.Juli.2017 Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 Jeg kjøpte ny hos Askeladden forhandler. Disse dusjhodene fryser istykkelse om vinteren hvis de står full i vann.... Ta med dusjhode ditt til en båtutstyrsforretning os se om de har en som passer..... Sitér dette innlegget Link to post
iPat Svart 11.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 Husker du hvilken? Jeg har kikket gjennom nettsidene til seasea, Maritim etc, men finner ingen som passer der Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 11.Juli.2017 Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 Viktig å tømme vanntank og slange på høsten! Er vel sikkert standard dusjhode man får kjøpt i båtutstyrsbutikker! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.