bergetun Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 På min far sin Princess 360 har handelen begynt å trekke seg tilbake, slik at turtallet går ned under fart på sb motor. Kontrollboksen (morse) har ingen friksjonsskrue, så det er ikke noe å gjøre på den siden av wiren. Noen som vet om det Finnes det noen andre justeringsmuligheter ? Quote Link to post
index Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 Jeg løste problemet hos meg med en fjær ved innfestningen på diselpumpa. Kanskje ikke så veldig elegant, men nå holder den seg veldig stabilt... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bergetun Posted July 14, 2017 Author Share Posted July 14, 2017 Har lurt på det samme, men klarer ser ikke hvordan man skal få gjort det :-) Du har vel ikke bilde ? Quote Link to post
index Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Ikke for hånden, men jeg kan ta ett når jeg kommer I båten. Kort forklart fra der gasswiren går inn på pumpa og til et fast punkt I nærheten. Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sap_2000 Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 (edited) Om det er morse MT-3, kan det være noe slikt som i denne videoen Edited July 14, 2017 by sap_2000 (see edit history) Quote Mvh. SAP Link to post
bergetun Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Det er ikke mt3 dessverre. @index vi prøvde dette, men da fikk turtallet opp når båten var i fri Quote Link to post
index Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Det skjedde ikke hos meg. Kanskje en litt slakkere fjær gjør jobben? Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts