bergetun Startet 11.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2017 På min far sin Princess 360 har handelen begynt å trekke seg tilbake, slik at turtallet går ned under fart på sb motor. Kontrollboksen (morse) har ingen friksjonsskrue, så det er ikke noe å gjøre på den siden av wiren. Noen som vet om det Finnes det noen andre justeringsmuligheter ? Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 12.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2017 Ingen ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2017 Jeg løste problemet hos meg med en fjær ved innfestningen på diselpumpa. Kanskje ikke så veldig elegant, men nå holder den seg veldig stabilt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bergetun Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Har lurt på det samme, men klarer ser ikke hvordan man skal få gjort det :-) Du har vel ikke bilde ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Ikke for hånden, men jeg kan ta ett når jeg kommer I båten. Kort forklart fra der gasswiren går inn på pumpa og til et fast punkt I nærheten. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
sap_2000 Svart 14.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 (redigert) Om det er morse MT-3, kan det være noe slikt som i denne videoen Redigert 14.Juli.2017 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
bergetun Svart 21.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Det er ikke mt3 dessverre. @index vi prøvde dette, men da fikk turtallet opp når båten var i fri Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2017 Det skjedde ikke hos meg. Kanskje en litt slakkere fjær gjør jobben? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.