okeido Startet 11.Juli.2017 Del på Facebook Startet 11.Juli.2017 Orker ikke skvise meg inn vis det er trangt. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 11.Juli.2017 Del på Facebook Svart 11.Juli.2017 Kan ikke gi et eksakt svar. Men jeg seg forbi Risør i går ettermiddag og da så det ut til å være godt belegg i havna. Generelt vil det jo være det i populære havner på denne tiden. Det er jo flere uthavnsmuligheter rundt Risør, så det lå båter både her og der i går ettermiddag. Og så er det en havn på Stangholmen, men vet ikke om det er mulig å overnatte der. Når jeg kom til Jomfruland i går sånn i fem-sekstida var det flere ledige plasser, og det var også ledige plasser der gjennom natten. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
okeido Svart 12.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2017 Takk for svar.. stemte det var bra med båter der..la oss ved lille Furuholmen.. Skal videre mot Kristiansand før vi skal prøve oss over Lista. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.