Captain Snowman Startet 12.Juli.2017 Del på Facebook Startet 12.Juli.2017 Hei! Jeg har ladet batterier og koblet på vann på drev for prøvestart før sjøsetting men det bare klikker i innslaget og i starter. Prøver deretter med starthjelp og da går starter lett og fort rundt men kutter etter litt kiming for å få start. Klikker på nytt som om det manglet strøm før den plutselig drar rundt og motor starter, prøvde igjen i dag og da bare klikket det i innslaget... hva er galt?? (Mercruiser 5,7 1997 mod.) Batteriene er full ladet. Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 12.Juli.2017 Del på Facebook Svart 12.Juli.2017 Sjekket alle koblinger, brytere, vendere, osv. på ledningsnettet mellom batteri og starter for irr/korrosjon, løse skruer/kabelsko/...? Irr/korrosjon på polsko? Hvis det er OK er jo innslaget en mulig feilkilde, børstene i selve motoren en annen... Hva skjer med batterispenningen når det bare klikker? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Snowman Svart 12.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2017 Jeg sjekket alle de kontakt punkter jeg kunne se i allefall... men jeg har ikke testbelastet batteriene ennå og hvilespenningen ligger på rundt 12-13volt på alle tre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.