Eddy49 Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Jeg skal vrake min Halco 26 fot, men vet ikke hvor jeg skal levere den inn i bergen's området. Og hva med vrakpant? Noen her som kan hjelpe meg?? Quote Link to post
index Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Vrakpanten er ikke innført ennå, og blir det nok neppe heller. Så den må leveres på godkjent mottak og du må betale kilopris for å levere. Legg den ut som "gis bort" på finn I stedet, da forsvinner den helt av seg selv...;-) Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eddy49 Posted July 14, 2017 Author Share Posted July 14, 2017 Hei, takk for svar, skal legge den ut på finn.no , håper den forsvinner fort da :) Quote Link to post
index Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Ja, gratis båt slår alltid an;-) Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
minime990 Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Kvittet deg med denne enda? Har du bilder? Quote Link to post
Recommended Posts