Eddy49 Startet 14.Juli.2017 Del på Facebook Startet 14.Juli.2017 Jeg skal vrake min Halco 26 fot, men vet ikke hvor jeg skal levere den inn i bergen's området. Og hva med vrakpant? Noen her som kan hjelpe meg?? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Juli.2017 Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Vrakpanten er ikke innført ennå, og blir det nok neppe heller. Så den må leveres på godkjent mottak og du må betale kilopris for å levere. Legg den ut som "gis bort" på finn I stedet, da forsvinner den helt av seg selv...;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eddy49 Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Hei, takk for svar, skal legge den ut på finn.no , håper den forsvinner fort da :) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Juli.2017 Del på Facebook Svart 14.Juli.2017 Ja, gratis båt slår alltid an;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
minime990 Svart 6.August.2017 Del på Facebook Svart 6.August.2017 Kvittet deg med denne enda? Har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.