Jump to content

Flagg A feil å bruke uten dykker?

TB22

Recommended Posts

Hmm.. Mulig å henge opp to flagg? Kan jo bli det ene og det andre i sjø I perioder. Et sted er dykker ned, 300m lengre borte er kun utstyr nede. Skal man drive å bytte flag da? 

Blir nok Aflagg ved dykking og ingenting ellers, tviler på folk skjønner gul/rød flagget?. 

Hadde vært kjekt om folk tok det litt piano forbi. 

Redigert av TB22 (see edit history)

Eg tenker slik at om eg ser ein båt eller rigg med flagg, signal eller lys eg ikkje husker kva betyr, så tar eg det med ro og holder avstand. Jo fleire lys og flagg, jo meir sikker er eg på at eg bør hold avstand. Går ut i fra flere tenker slik, og da har du jo oppnådd det du ønsker ;) 

I tillegg har du ditt på det tørre om det skulle no skje noko;)

Tempest skrev 22 minutes ago:

Eg tenker slik at om eg ser ein båt eller rigg med flagg, signal eller lys eg ikkje husker kva betyr, så tar eg det med ro og holder avstand. Jo fleire lys og flagg, jo meir sikker er eg på at eg bør hold avstand. Går ut i fra flere tenker slik, og da har du jo oppnådd det du ønsker ;) 

I tillegg har du ditt på det tørre om det skulle no skje noko;)

Sånn er jeg også. En gang kom jeg til ei støtte jeg ikke kjente til. Det ene var at jeg var usikker men det viktigste var at jeg ikke viste hva den betydde og det irriterte meg :) Så her var det full stopp og rett på Internett for å finne ut :giggle:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...