hentor Startet 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2017 (redigert) Type? Erfaringer? 8mm galvanisert kjetting og en 1000W ankervinsj. Har fungert greit etter jeg fjernet drop/frislipps platen og nå kjører manuelt ut/inn. God sommer! Som dere ser er det helt greit på bøljan blå i Oslo idag. Redigert 16.Juli.2017 av hentor Løst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 (redigert) Litt vanskelig å se ut ifra bildet, men ser ut som et standard stockless anker. Eventuelt en eller annen Danforth-type. Redigert 16.Juli.2017 av SY Emma (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Seilersnobben Svart 16.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 Det var ikke helt lett å se ut fra bildet, men jeg tror det kan være et patentanker. Sitér dette innlegget Link to post
hentor Svart 16.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2017 (redigert) Helt korrekt, Stockless anker, jeg browset det. Legger ved bilde. Redigert 16.Juli.2017 av hentor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Stockless anchor er vel bare en gruppebetegnelse for anker som ikke har stokk, altså ikke "stokkanker". http://www.sotra.net/products/anchors Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ida Marie III Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Komodo skrev for 1 time siden: Stockless anchor er vel bare en gruppebetegnelse for anker som ikke har stokk, altså ikke "stokkanker". http://www.sotra.net/products/anchors Stilig.. har du forskjellene på de forskjellige Bruce ankrene ?? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Du får klikke på linken Ida Men du som bor på Askøy kan vel nesten bare svømme bort og spørre dem Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ida Marie III Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Ups, så ikke linken.. Ja, kjenner til firmaet... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Ok, trodde du drev gjøn med meg Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.