bav38 Startet 16.Juli.2017 Del på Facebook Startet 16.Juli.2017 Jeg har navionics europa og danmark på min ipad gen 1. Er noen år siden jeg kjøpte det og oppgraderingen er gått ut. Men jeg mener det skal være mulig å overføre/laste ned kartene til min nyere zenpad. Er tross alt kart for noen riksdaler på en gammel ipad. Noen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Du kan ta backup og overføre apper via Itunes, Icloud mm. Googler du får du en drøss med treff Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Problemet her er vel at OP bytter mellom to plattformer/økosystemer. Å flytte Navionics-kart mellom Apple-dingser er relativt uproblematisk, men å flytte mellom iOS og Android er kanskje verre? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Trophy Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Navionics hd er gratis og er vel den som ble solgt for ca kr 500,- for en del år siden. Så da er det vel bare å laste ned denne... Har nå kjøpt oppgradering for kr 319,- med bl.a autorouting Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
LALUNA II Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Vil nok slite med gamle kart i dag må de de jo oppdateres årlig Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Krimart Svart 17.Juli.2017 Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Ios til Android kan jeg ingenting om, men antagelig værre ja. Men n er jo prosen på ny app relativt hyggelig da... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.