Vannkrabbe Startet 16.Juli.2017 Del på Facebook Startet 16.Juli.2017 Jeg har en båt med havarert innenbordsmotor, som jeg vurderer å skrote hvis den blir uforholdsmessig dyr å reparere. Kommer ikke til å få den slept til verksted før jeg vet sånn ca antall sifre regningen kommer på. (Noen som har vært der før meg?) Er det noen som kjenner til om det er enkelt å få mekaniker til å komme til båthavnen, og hva dette koster? I dette tilfellet er det mekanikere i Bergen og omegn jeg er mest opptatt av. (Og jeg har forstått at det går an å ringe verkstedet og spørre). Ærbødigst, Vannkrabbe Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Juli.2017 Del på Facebook Svart 16.Juli.2017 Prøve ein ringerunde det, kanskje nokon har sjans. Magafølelsen seie at det er feil årstid å be båtverksted oppsøke arbeid ;-) Men finnes det ingen bekjente i båtmiljøet ditt som kan hjelpe å stille diagnose ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Janoho Svart 16.Juli.2017 Del på Facebook Svart 16.Juli.2017 Det er bare og ringe og spørre hva det vil koste for et besøk, ingen kan si noe på det. tviler dog at du finner noen som rykker ut og kan reparere på kort varsel, deler skal bestilles osv. burde jo vært som å reparere bilen :-) aldri vanskelig å få det gjort. ta en ringerunde i Bergen og meld tilbake til oss hvordan det går. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 16.Juli.2017 Del på Facebook Svart 16.Juli.2017 Hvis du legger til hvilket merke det er og hvilket feil det er på den kan du sikkert få bedre tips. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 16.Juli.2017 Del på Facebook Svart 16.Juli.2017 Hei vannkrabbe. dette er det sikkert mange her som også kan gi deg mer eller mindre kvalifisert hjelp til å finne ut litt mer om hva som er galt, og således ha et bedre utgangspunkt for et kostnadsoverslag på hva reparasjon vil kunne beløpe seg til. meg selv inkludert, selv om det ikke er så god tid nå. send gjerne en im. det er nok i best å legge det ut på annonsemarkedet her som hjelp søkes i såfall, eventuellt legge ut som småjobb på finn.no. for å unngå konflikter med regelverket. lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 16.Juli.2017 Del på Facebook Svart 16.Juli.2017 Hva koster ny motor? sleng på +50k for montering, så vet du prisen av rep. Sitér dette innlegget Link to post
Vannkrabbe Svart 17.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2017 Takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.