Bcrazy Startet 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2017 (redigert) Er det noen annen grunn til ikke å gjøre dette, enn at jeg evt blir våt. Redigert 18.Juli.2017 av Bcrazy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Det går bra, gjord et mange ganger. Det gjelder bare å ikkje miste noe Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Anbefaler å legge båten et sted der du klarer å dykke ned dersom du mister noe. Sandbunn er godt egnet dersom den ikke er mudrete. Samt et sted med minst mulig bølger. Anbefaler også å ha en håndlanger som gir deg verktøyene og duppedittene du trenger, når du vil. Jeg byttet en gang duoprop da vi lå ved siden av stranden på Nord-Koster i fellesferien. Gikk bra, men var litt mye bevegelse i vannet. (måtte bytte grunnet landkjenning) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
dieselfan Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Når jeg tilter mit DPE drev opp kan jeg nå propellene liggende på magen på badeplattformen. Har en 30cm lang 2"x4" og VP propellskifte-verktøy i båten i tillegg til reservepropellene. Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 Jeg er imponert. Er det vanlig å kjøre rundt med reservepropell? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2017 I min omgangskrets er det ingen som ikke har reservepropell/r i båten. Det kan jo komme av at vi stort sett liker oss på steder der det er trangt og grunt og svært få tør å gå... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.