Jump to content

Erfaringer boat.no for prissetting

Aslak84

Recommended Posts

Hei

Jeg driver å ser meg om etter ny båt. I den forbindelse har jeg benyttet tjenesten til boat.no(appen second hand price) for taksering av interessante objekter. Dette da prisene på Finn.no er tidvis helt på tryne. Prisen jeg får oppgitt på denne tjenesten har tidvis vært i området som selger ønsker, men ofte en god del under. Er det noen som har gode eller dårlige erfaringer med å benytte denne tjenesten? Blir prisen rett? Databasen til programmet skal være benyttet av forhandlere, er det da en innbytte pris jeg får oppgitt? Bør jeg akseptere en noe høyere pris ved private bud?

takk for svar

mvh

Aslak

Dette virker å være svindel fra ende til annen, og det er definitivt ikke båtbransjen eget oppslagsverk.

Har du virkelig fått en verdivurdering gratis derfra, eller er det noe slikt "49kr pr SMS"-tull?

Edit :

Kikket litt på siden og fant det etter en del leting: "Hver beregning koster kun NOK 9,-. For beregning av båt og motor samtidig 19,-."

Redigert av X10an (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...