engestol Startet 19.Juli.2017 Del på Facebook Startet 19.Juli.2017 Hvordan tror dere det er å få fikset disse skadene her? Hva slags materiale må en evnt bruke? Hvor lang tid (ca) ville du regnet på å bruke på dette? ☺ Jeg er helt ny innen rep av trebåt, så håper noen kan hjelpe litt ? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 19.Juli.2017 Del på Facebook Svart 19.Juli.2017 Er dette en plastbelagt trebåt? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juli.2017 Del på Facebook Svart 19.Juli.2017 Er vel ikke en trebåt dette, men en plastbåt med litt tredetaljer på. Ser ut som furu som har blitt brukt, om du kjøper kjerneved vil det holde lenge etter rep. En del timer vil det nok gå, men noe skal man jo ha å gjøre på.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
engestol Svart 19.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2017 Dere har vel rett i det ja :p Men er bare rekka jeg vil ha fikset på ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juli.2017 Del på Facebook Svart 20.Juli.2017 Hvis det bare er fenderlista (den ytre delen) du ønsker å skifte burde dette være en enkel oppgave. Om du også skal skifte det på innsiden blir det straks litt mer komplisert. Jeg ville ha gått for ny fenderlist I første omgang. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
engestol Svart 20.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2017 Å bruke kjerneved av furu da? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 20.Juli.2017 Del på Facebook Svart 20.Juli.2017 Dette er heilt klart ein plastbåt med tredetaljer, og om eg skulle vurdera, so var det først å sjå om der er skader i plasten, som kan gjera heile oppussinga sjanseprega. Det er heilt klart å sjå at den baugen har fått medfart, so skader i plasten i det området er ikkje usannsynlig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.