Vannskrekk Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 (edited) Jeg synes å huske at det for ikke så alt for lenge siden var omtalt en brakett som kan henges på pulpit eller (rør-)rekke. Den skrus på som ei klemme. Jeg har foretatt noen søk i databasen men tydeligvis ikke funnet de riktige søkeorda. Er det noen som kan tipse meg ang denne - hvor får man tak i en slik? Edited July 5, 2005 by Vannskrekk (see edit history) Quote Link to post
Suzuki Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 DENNE kanskje ? Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Vannskrekk Posted July 5, 2005 Author Share Posted July 5, 2005 Nei, det var ikke denne suzuki. Den jeg tenker på ser ut som en rektangulær metallkloss som monteres på rekka slik at motoren kan henges over og skrus fast. Den er kun tenkt til "lagring ute" og ikke som en nedsenkbar sak. Flere tips? Quote Link to post
Vannskrekk Posted July 6, 2005 Author Share Posted July 6, 2005 Desverre. Heller ikke denne. Den jeg tenker på er klargjort for å skrus direkte på, som en klave rundt, rørkonsstruksjonen på båtrekka. Quote Link to post
Suzuki Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Denne da ? Plastimo. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
seilbåt Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Kan dette være noe. Er det Denne? Quote Link to post
Vannskrekk Posted July 6, 2005 Author Share Posted July 6, 2005 Takk! Plastimo var det Suzuki! Jeg har lett på på plastimo og kommer da til termomarins hjemmeside uten at jeg klarer å finne braketten. Hvor fant du den? Quote Link to post
Suzuki Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Takk! Plastimo var det Suzuki! Jeg har lett på på plastimo og kommer da til termomarins hjemmeside uten at jeg klarer å finne braketten. Hvor fant du den? <{POST_SNAPBACK}> Den leveres bla.a av Seatronic, og Sea Sea. Alternativt kan du sende meg en IM; for jeg har en sånn, som jeg ikke kan benytte. Brand new, med skruer og det hele... Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Vannskrekk Posted July 6, 2005 Author Share Posted July 6, 2005 IM er sendt - hvis jeg nå fikk det til Quote Link to post
Suzuki Posted July 6, 2005 Share Posted July 6, 2005 Åjada, det gjorde du ! Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Recommended Posts