Vannskrekk Startet 5.Juli.2005 Del på Facebook Startet 5.Juli.2005 (redigert) Jeg synes å huske at det for ikke så alt for lenge siden var omtalt en brakett som kan henges på pulpit eller (rør-)rekke. Den skrus på som ei klemme. Jeg har foretatt noen søk i databasen men tydeligvis ikke funnet de riktige søkeorda. Er det noen som kan tipse meg ang denne - hvor får man tak i en slik? Redigert 5.Juli.2005 av Vannskrekk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 DENNE kanskje ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Vannskrekk Svart 5.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Nei, det var ikke denne suzuki. Den jeg tenker på ser ut som en rektangulær metallkloss som monteres på rekka slik at motoren kan henges over og skrus fast. Den er kun tenkt til "lagring ute" og ikke som en nedsenkbar sak. Flere tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ardea 870 Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Denne da? Sitér dette innlegget Link to post
Vannskrekk Svart 6.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Desverre. Heller ikke denne. Den jeg tenker på er klargjort for å skrus direkte på, som en klave rundt, rørkonsstruksjonen på båtrekka. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Denne da ? Plastimo. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
seilbåt Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Kan dette være noe. Er det Denne? Sitér dette innlegget Link to post
Vannskrekk Svart 6.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Takk! Plastimo var det Suzuki! Jeg har lett på på plastimo og kommer da til termomarins hjemmeside uten at jeg klarer å finne braketten. Hvor fant du den? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Takk! Plastimo var det Suzuki! Jeg har lett på på plastimo og kommer da til termomarins hjemmeside uten at jeg klarer å finne braketten. Hvor fant du den? <{POST_SNAPBACK}> Den leveres bla.a av Seatronic, og Sea Sea. Alternativt kan du sende meg en IM; for jeg har en sånn, som jeg ikke kan benytte. Brand new, med skruer og det hele... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Vannskrekk Svart 6.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 IM er sendt - hvis jeg nå fikk det til Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Åjada, det gjorde du ! Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.