Kjellg Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 (edited) Har en nb820 Combi som jeg ønsker nye ventilrister til. De er ganske store så jeg har ikke funnet noen som leverer slike. De har utskjæring på 425x110. Noen som vet hvor jeg får tak i disse eller lignende? Vet det finnes større men ønsker primært å ikke lage hullene større en det de er i dag Edited July 21, 2017 by Kjellg (see edit history) Quote Link to post
Haba Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Jeg har knekt disse ristene for et par år siden. Mente at jeg fikk kjøpt nye hos Agder Boats - Scan boats. Kjøpte for sikkerhets skyld et par ekstra. Skal nok finne frem adressen hvis det ikke stemmer som jeg sier. Quote Link to post
Kjellg Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 (edited) Haba skrev 6 minutes ago: Jeg har knekt disse ristene for et par år siden. Mente at jeg fikk kjøpt nye hos Agder Boats - Scan boats. Kjøpte for sikkerhets skyld et par ekstra. Skal nok finne frem adressen hvis det ikke stemmer som jeg sier. Flott De hadde akkurat disse som jeg trenger. Takk skal du ha for tipset Uten hjelp av dere her på BP hadde jeg aldri funnet det :) Edited July 21, 2017 by Kjellg (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts