Ankermann Startet 22.Juni.2005 Del på Facebook Startet 22.Juni.2005 Er det noen som vet om det finnes WLAN tilgang i havner fra Oslo til Lysekil? Evt hvor en kan finne ut mer om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 22.Juni.2005 Del på Facebook Svart 22.Juni.2005 Om noen vet om tilgjengelige VLAN i Ryfylke havner er jeg meget takknemlig. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juni.2005 Del på Facebook Svart 22.Juni.2005 Hentet fra Vi Båtägare 7/2005: www.roverrabit.com legger opp wlan i et 20 talls gjestehavner i Sverige i juni, bla Smögen, Långedrag (Gøteborg), Skärhamn, Nynäshamn og Sandhamn. Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 22.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2005 Hentet fra Vi Båtägare 7/2005: www.roverrabit.com legger opp wlan i et 20 talls gjestehavner i Sverige i juni, bla Smögen, Långedrag (Gøteborg), Skärhamn, Nynäshamn og Sandhamn. <{POST_SNAPBACK}> Får ingen svar på angitte link! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juni.2005 Del på Facebook Svart 22.Juni.2005 (redigert) Får ingen svar på angitte link! <{POST_SNAPBACK}> Det oppdaget jeg også før jeg skrev innlegget. Det var derofor jeg skrev det som stod i artikkelen i bladet. For linken gir ingen svar på hvor de legger opp wlan. Rimelig teit Jeg har sendt mail til helpdesk@roverrabbit.com og spurt om de kan gi mer info Redigert 22.Juni.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.Juni.2005 Del på Facebook Svart 23.Juni.2005 Her er svar fra leverandøren: Inom två veckor planerar vi att följande hamnar är i drift på västkusten: Strömstad gästhamn Marieholms gästhamn i Strömstad Fjällbacka Grebbestad Skärhamn jörn Smögen 1 Smögen 2 Kungshamn Hunnebostrand Bovallstrand Väjern Bohus-Malmön Marstrand Långedrag Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 23.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2005 Her er svar fra leverandøren: Inom två veckor planerar vi att följande hamnar är i drift på västkusten: Strömstad gästhamn Marieholms gästhamn i Strömstad Fjällbacka Grebbestad Skärhamn jörn Smögen 1 Smögen 2 Kungshamn Hunnebostrand Bovallstrand Väjern Bohus-Malmön Marstrand Långedrag <{POST_SNAPBACK}> Har du en pris på dette da? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 23.Juni.2005 Del på Facebook Svart 23.Juni.2005 Det nye havneanlegget på Østre Bolærne har trådløs IP sone i gjestehavna og det er gratis... jan-h Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Juni.2005 Del på Facebook Svart 24.Juni.2005 (redigert) Har du en pris på dette da? <{POST_SNAPBACK}> Om jeg har en pris på dette - vel. Hva vil du betale? Nå er det vel ikke vanskeligere å finne ut dette selv enn å gjøre samme som jeg gjorde - maile til leverandøren. 100 kroner/døgn var det jeg fikk opplyst, men jeg gir ingen garantier for at det er rett. Redigert 24.Juni.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 5.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Er det noen som har testet Internett i havner langs svenske kysten? Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 7.Juli.2005 Del på Facebook Svart 7.Juli.2005 Sitter i skrivende stund i havnen i Skagen. Det regner hunder og katter, typisk sommerlig tordenbyge. Utmerket tilgang på WLAN, ingen krav om betaling. Det innebærer at jeg faktisk betaler mindre for å ligge her og å ha fri tilgang til f.eks. VPN-løsningen på jobben, enn det jeg betaler for bare WLAN-tilgangen på de fleste norske hoteller... fortsetter til Stavern/ Nevlunghavn i morgen, skal gjøre samme test der. Hører dere ikke noe, så er jeg ikke på nett.. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.