Atlantis74 Startet 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2017 Jeg har en Volvo TAMD75 motor med en Bosch dieselpumpe som nå ikke gir diesel på 3 av 6 sylindere. Det er de 3 første over matepumpen som ikke virker. De tre siste funger som de skal ( båten starter på 3). Jeg har luftet systemet, og renset alle elektriske koblinger som jeg tror kan ha betydning. Noen med erfaringer på dette eller som har vært borti noe lignende? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2017 Kommer det ikke diesel ved lufting på de tre fremste injektorene? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 22.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2017 Kontroller trykkreguleringsventil på utløpet fra pumpen (returventilen). Matepumpetrykk skal ligge på ca 1 til 1,5 bar. Sitér dette innlegget Link to post
Atlantis74 Svart 25.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 Takker og bukker. Har byttet matepumpen, den var delvis defekt. Alt vel nå:)) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.