jolly marex Startet 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2017 Hei. Har vært så uheldig i dag med stoppknappen - røyk og leter etter deler nå eller forandring fra mekanisk til elektrisk. Båt er en marex 24 med yanmar 3gm. Er takknemlig for innspill og tipps. Hilsen Henry Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 En stoppknapp er nesten alltid elektrisk. Men om jeg forstår deg rett så er det stoppwiren som har røket mellom stopphendelen og dieselpumpen. Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
jolly marex Svart 23.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 Marex - en er fra 1986. Stemmer vel med en stoppknapp og elektrisk. Har beskrevet dårlig - det er en krok og dermed ingen knapp. har revet av kroken direkte på styrekonsoll. Hadde tenkt å kjøpe nå som helst wire (biltema osv.) og feste begge ender - krok er ikke brukelig - må finne en annen "smart løsning". Håper at jeg har forklart meg bedre... takk for svaret. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 23.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2017 (redigert) Et bilde sier mer enn tusen ord :-) Legger du inn et bilde her så får du sikkert noen gode forslag til løsninger... Eller kanskje du er ute etter noe slikt? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Karosseri/Ovrig/Reguleringsvaier-2000017971/ Redigert 23.Juli.2017 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jolly marex Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Svarer selv - først vanlig wire montert og originaldel bestilt. Takk og hilsen Henry Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.