Jump to content

Varierande pris på dårlege sprayboksar...


JanB

Recommended Posts

Årets båtpuss frå fenderlist og ned blei gjennomført i helga + i går (resten blir tatt mens båten ligg i sjøen). Som stoffing til drevet valde eg Jotuns drev-stoff på sprayboks. Den første kjøpte eg hjå Faanesen i Strandgaten i Bergen til kr 145. Så viste det seg at eg trong ein til. Denne gong hadde eg dårleg tid og stakk innom Grønner i Bystasjonen. Her var prisen for same boks 219 kroner! Makan til prisforskjell! :headbang:

 

Eg håpar inderleg at sjølve stoffet frå Jotun er bra, men sprayboksane er dårlege greier.

 

Eg fulgte bruksrettleiinga og rista boksen 3-4 minutt (2 skulle vera nok) og starta sprayinga. Berre etter nokre sekund begynte trykket og bli svakt og i staden for jevn spray kom "klattar" med stoff. Kort tid etter, medan boksen framleis var godt over halvfull, var det umogleg å få ut meir. Lettare fortvila fann eg fram neste boks (den dyre), men nøyaktig det same skjedde då. Før eg hadde fått lagt eit heilt strøk på drevet (og det bør vera to strøk) var det slutt, - mesteparten av stoffet kom ikkje ut av sprayboksen. :cryin:

 

Det kunne virka som om det var dysene på boksane som var problemet. Eg fann difor ein gammal sprayboks med eit eller anna frå International og flytta dysa frå denne over på ein Jotun-boks. Og dermed funka det! Med dyse frå konkurrenten... :lol: Og dermed fekk eg gjort jobben likevel.

 

 

:nono:

Konkusjon 1: Dysene på drev-spayboksane må vera av svært dårleg kvalitet. Inntil Jotun evt. gjer noko med det, vil eg ikkje anbefala nokon å kjøpa dette produktet. Det nyttar ikkje om stoffet er aldri så bra, om det ikkje let seg gjera å få det ut av boksen.

 

Konklusjon 2: Sjekk prisar rundt omkring, før du kjøper (det var vel eigentleg ikkje noko nytt... :wink: ).

Link to post
Share on other sites

Hadde samme problemet med drev-sprayen fra Jotun, men eg fekk bytta begge boksane hos leverandøren og etter dette så fekk eg spraya drevet mitt. Men på boksane så står det at man må vente min.8 timar etter spraying før en sjøsetter. Det blei ikkje gjort med meg, så litt av efekten med " bunnsmøring" er sikkert borte. :confused:

 

Sirius

Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55

Link to post
Share on other sites

Opplevde det samme på Jotuns drevspray innkjøpt i år, dysen tettet etter få sekunder. Jeg hadde imidlertid en halvfull boks til overs fra i fjor, og med dysen fra denne fikk jeg tømt den nye boksen. Kanskje noe i utsagnet om at alt var mye bedre før.

Redigert av Brigg (see edit history)

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...