John-Ove Startet 5.Juli.2005 Del på Facebook Startet 5.Juli.2005 Hei.. Jeg må skifte impeller i en gammel Mariner motor. Jeg gikk til en forhandler her hvor jeg bor og holdt nesten på å få sjokk. 450kroner for den gummidingsen. Trodde kanskje at en slitedel var litt lavere i pris enn det ja... Er det noen som vet om et sted hvor de selger impelllere til en litt greiere pris?? På forhånd takk John-Ove Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juli.2005 Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Ta en titt på Maritim Sitér dette innlegget Link to post
John-Ove Svart 5.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2005 Å se der ja.. Tusen takk for raskt svar.. Nå får jeg bare håpe at de har den jeg trenger... Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Ville også prøvd Euro Fritid i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Hei. Impeller til min Yanmar-motor er også svindyr, men i hvert fall for disse, finnes det ekvivalenter fra kvalitetsprodusenten Jabsco til ca. halve prisen. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
880 Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Biltema... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ankermann Svart 6.Juli.2005 Del på Facebook Svart 6.Juli.2005 Noen som vet hvor jeg får tak i billig sink til en Suzuki 225 da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.