WGM36 Startet 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2017 (redigert) Hei. Har ei tcm pumpe som har begynt å lekke, stinker deilig.? Ligger på Vederøarna, hvem kan ha det på lager.? Skal nedover kysten nå. Håper noen vet hvor jeg kan få kjøpt den, tar en tcm hvis det er mulig ånfå tak i kjapt å greit. Mvh Terje Larsen Redigert 24.Juli.2017 av WGM36 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 I Skärhamn er det en bra båtutstyrsforretning. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
WGM36 Svart 24.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Takker, de selger fortsatt septikpumper i Sverige håper jeg.? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Du får sikkert kjøpt om du lover å ikke bruke den før du er hjemme i Norge igjen. De solgte i hvert fall septikpumpe til meg for noen år siden. Men om de har Jabsco, det vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.