WGM36 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 (edited) Hei. Har ei tcm pumpe som har begynt å lekke, stinker deilig.? Ligger på Vederøarna, hvem kan ha det på lager.? Skal nedover kysten nå. Håper noen vet hvor jeg kan få kjøpt den, tar en tcm hvis det er mulig ånfå tak i kjapt å greit. Mvh Terje Larsen Edited July 24, 2017 by WGM36 (see edit history) Quote Link to post
Lars H. Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 I Skärhamn er det en bra båtutstyrsforretning. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
WGM36 Posted July 24, 2017 Author Share Posted July 24, 2017 Takker, de selger fortsatt septikpumper i Sverige håper jeg.? Quote Link to post
Lars H. Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Du får sikkert kjøpt om du lover å ikke bruke den før du er hjemme i Norge igjen. De solgte i hvert fall septikpumpe til meg for noen år siden. Men om de har Jabsco, det vet jeg ikke. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts