Lykke R Startet 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2017 Ligger i Kristiansand gjestehavn. Hvor er det enklest å få tak i slike små blå AGA flasker, helst gangavstand fra sjøen ? Går østover i morgen, så evt. Lillesand, Arendal ... Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Jeg vet ikke om de har akkurat den typen, men Statoil (eller Circle K) i Elvegata har gass. Hvis du ikke har altfor stor båt kan du fortøye like nedenfor stasjonen, eller du kan fortøye ved Best Marin butikken litt lenger nede i elva, rett før den første brua. Ellers er det en overkommelig spasertur fra gjeste havna. Sitér dette innlegget Link to post
eivinddoe Svart 24.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2017 Jeg lå i en havn på Andøya i Kristiansand i fjor sommer. Hentet da 2kg gass på YX Kjos. Enkelt å komme seg dit fra sentrum (M2-bussen, om jeg ikke husker feil :)). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.