Lykke R Startet 24.Juli.2017 Del på Facebook Startet 24.Juli.2017 Ligger i Kristiansand gjestehavn. Hvor er det enklest å få tak i slike små blå AGA flasker, helst gangavstand fra sjøen ? Går østover i morgen, så evt. Lillesand, Arendal ... Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 24.Juli.2017 Del på Facebook Svart 24.Juli.2017 Jeg vet ikke om de har akkurat den typen, men Statoil (eller Circle K) i Elvegata har gass. Hvis du ikke har altfor stor båt kan du fortøye like nedenfor stasjonen, eller du kan fortøye ved Best Marin butikken litt lenger nede i elva, rett før den første brua. Ellers er det en overkommelig spasertur fra gjeste havna. Sitér dette innlegget Link to post
eivinddoe Svart 24.Juli.2017 Del på Facebook Svart 24.Juli.2017 Jeg lå i en havn på Andøya i Kristiansand i fjor sommer. Hentet da 2kg gass på YX Kjos. Enkelt å komme seg dit fra sentrum (M2-bussen, om jeg ikke husker feil :)). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.