alfus Startet 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2017 Har Hanto 25. Synest autopiloten fungerer ulikt fra gang til gang. Noen som vet noe om kalibrering av autohelm 3000? Evt. innstilling og justering? Finst det håndbok? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 Jeg har håndbok til min, men kan ikke huske at det står stort om kalibrering. Den er stort sett grei, men liker ikke alltid nord/sør kurser helt og får panikk når jeg passerer høyspentlinjer virker det som. Utover dette synes jeg den er kjekk og grei;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Wallas Service Svart 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 Håndbok/bruksanvisning/monteringsanvisning på engelsk finner du i dokumentarkivet Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.