dieselfan Startet 25.Juli.2017 Del på Facebook Startet 25.Juli.2017 Trenger en gassdemper / lukedemper slik at en motorromsluke holder seg i åpen stilling. (har du andre navn på delen? ) Noen som vet hvor disse selges på mål ? (Båten er selvbygget og jeg kan derfor ikke ringe importøren :-) ) Sitér dette innlegget Link to post
Turbåt Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Hvis du sender spesifikasjonen på hva du ønsker så er jeg temmelig sikker på at disse kan hjelpe deg. De klarte å hjelpe meg en gang i hvert fall. http://louieactuator.com/ Sitér dette innlegget Båthistorie: Nidelv 26 VP TMD31A (2005-2014), Scand Baltic 29 Yanmar 6LPA-STP (2014-) Link to post
Wallas Service Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Otto Olsen i Lillestrøm har stort utvalg i gassfjærer. Forundrer meg stort om du ikke finner det du trenger. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
dieselfan Svart 25.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Tusen takk, karer Sitér dette innlegget Link to post
rippie Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Hvis båten er selvbygget er det vel mulig å bygge om festene til en vanlig størrelse? :) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 25.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Helt klart mulig å tilpasse fester. Har sett mange forskjellige fester. Ønsker meg noe som ikke jeg ikke setter meg fast i når jeg går opp og ned :-) Lengdemessig kan jeg bruke et stort spenn av lengder. Regner med at de oppgis med "holdekraft" Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 (redigert) Fjaer.net Redigert 25.Juli.2017 av eriklepe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 26.Juli.2017 Del på Facebook Svart 26.Juli.2017 Biltema har et veldig stort utvalg men for å finne den som passer best må du nesten "bakom disken" å finne de som passer besr for ditt formål. Mulig spesifikasjonen står på embalasjen. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Turbåt Svart 26.Juli.2017 Del på Facebook Svart 26.Juli.2017 @Bay_liner Jeg forsøkte BT først, men fant den gang at deres gassdempere var for kraftige for mitt formål (takboks for bil). Sitér dette innlegget Båthistorie: Nidelv 26 VP TMD31A (2005-2014), Scand Baltic 29 Yanmar 6LPA-STP (2014-) Link to post
pipe Svart 26.Juli.2017 Del på Facebook Svart 26.Juli.2017 (redigert) Rodin og Co A/S importerer Stablius gass fjærer. De selger ikke til private,tror jeg men en bildele sjappe slik som Mekonomen eller BilExtra kan bestille det du trenger utifra mål og ønsket NM. Redigert 26.Juli.2017 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 26.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2017 Tusen takk for god hjelp Wallas_service lærte meg at det heter gassfjær... Bay_liner satte meg på sporet og søkte "gassfjær" og fikk 171 treff, bla treff på min A6 4F og sparte 1100kr på den gassfjæra som var klin gåen. eriklepe, hjalp meg til å finne gassfjær til bakluka til min snille og gode minigraver... Så nå går jeg over resten av det jeg har og bytter gassfjærer an mass... så er det i orden til snøen kommer... Utrolig hva man kan få hjelp til her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.