Lancing Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Jeg har en seilbåt hvor instrumentene - i50 i60 & i70 er plassert slik at mannskapet lett kommer bort i eller lener seg på de under seiling. Dette medfører at de instrumentene viser noe annet enn det de opprinnelig er satt til - feks at Vanntemperaturen kommer opp når det er fart jeg er interessert i. Jeg ønsker er å "låse" disse instrumentene slik at det ikke blir endret dersom man kommer bort i. og vil man virkelig endre noe må man enten trykke på flere knapper eller holde lenge inne. Jeg finner ikke at Raymarine har noe slik funksjonalitet i manualene. Har noen en løsning på dette? Quote Link to post
arkmarin Posted July 25, 2017 Share Posted July 25, 2017 Kjøp flere originale soldeksel og lag hull i det, slik at du ser instrumentet, men dekselet dekker knappene. Quote Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Lancing Posted July 26, 2017 Author Share Posted July 26, 2017 Takk. Har ikke tenkt på det selv, men er antagelig det eneste alternative. Quote Link to post
Recommended Posts