draco 20ht Startet 25.Juli.2017 Del på Facebook Startet 25.Juli.2017 Mercruiser 2.0 qsd 150 noen som har erfaring med tuning av disse? skulle hatt noe mer krefter, men er det holdbart i lengden? mtp mer varme og slitasje Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 (redigert) Mange tråder om trimming om du søker. Trodde for egen del at dette temaet var utdebattert... fordi det er og blir ditt valg. Er det mulig å ha en mening om det vil fungere for deg uten å vite hvem du er. Er du han som peiler olje hver tur ? Renser primær og sekundær systemet jevnlig? Eller er du han på sofaen som håper at en eller annen vil svare "jada kompisen til naboen har powerbox og det har funka råbra" Litt om litereffekt: MC QSD150 ca 74 hk/liter VP D3 220 ca 91 hk/liter FNM HP250 ca102 hk/liter VP KAD300 ca 79 hk/liter Jeg beklager om jeg høres ut som en profesjonell gledesdreper men dette er min oppriktige mening: dersom du vil øke effekt med 10% så håper jeg inderlig du er ca 110% sikker på at kjølesystemet på din motor har en sikkerhets margin på 15%.. Redigert 25.Juli.2017 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2017 Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Kan gjenta meg også: kjenner godt et VP verksted som digger trimma båtmotorer. De bytter flere motorer i året. Og motorskadeforsikringen dekker ikke dette. Sitér dette innlegget Link to post
draco 20ht Svart 25.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2017 Noe av årsaken til at jeg spør er fordi jeg er skeptisk til blaa økt varmeutvikling slitasje osv. men spørsmålet er: har noen gjort dette, og erfart at det holder? samme motor leveres vel originalt med 170hk Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 26.Juli.2017 Del på Facebook Svart 26.Juli.2017 trimme båt er og blir nei nei nei nei. er jo jikke hk avgift, bare å kjøpe største motor man får. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.