Angelol Startet 28.Juli.2017 Del på Facebook Startet 28.Juli.2017 Hei. Eg har pussa trebåten. Men etter påføri g av D1 så ble det sjåandes slik ut.. kan eg pusse meir, og prøve å bleike treet med Ferrobet, nå etter eg har hatt på D1 ? Skulle helst sett at treet ble lysere.. Sitér dette innlegget Link to post
Angelol Svart 28.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 28.Juli.2017 Del på Facebook Svart 28.Juli.2017 Er det tørket enda? Jeg oljet en garasjeport med D1 og rev meg i håret for di det ble så mørkt, men etter det var ferdig og tørt så ble det fint. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Ida Marie III Svart 28.Juli.2017 Del på Facebook Svart 28.Juli.2017 D1 er vel olje som trekker inn i veden, eller ? Hør med de som solgte deg oljen.. Ser ut til at du har litt " blågeit " i veden, den må vel lysnes før oljen kommer på, tipper jeg.. Dolbordet så rimelig fint ut.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.