Jump to content

Autohelm ST7000 autopilot, roret har hengt seg.


Bisse

Recommended Posts

Skjeddd noe rart når jeg skulle legg til i dag. Brukte joystikken og la roret fult over. Ser nå ut som roret er fortsatt fult over. Se bilde av rorgiver. Hører at den hydrauliske pumpen går. Om jeg trykker på knappen på joystikken for å styre med denne, begynner den hydrauliske pumpen å miste kraft, hører at motoren nesten stopper, det skjer heller ingen ting når jeg beveger joystikken.   Når jeg trykker på knappen igjen for å gå tilbake til standby, hører jeg pumpa kommer opp på "full fart" igjen. Får vridd på rattet, så det virket ikke som roret står i en låst stilling. Fikk også opp "low batt" en gang i displayet, men etter flere av og på slåinger og trykkinger fikk jeg ikke opp den meldingen flere ganger. Rorindikatoren i displayet rikket seg ikke når jeg bevegde på rattet. Har ikke vært å tatt noen visuell inspeksjon enda. Noen som har vært borti dette?

IMG_5196.JPG

IMG_5197.JPG

IMG_5198.JPG

Ole-Martin Nilsson, Halden.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...