Mulligan Startet 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2017 https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/Bp1gQ/Det-er-anarki-pa-sjoen-Regjeringen-ma-ta-grep--Jan-H-Syvertsen Er stort sett uenig med ham, men nå har han noen gode synspunkt. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Det synd om enda meir regler og overvåkning skal trees nedover hodet på heile landet bare fordi man ikkje har vett og kunnskap til å oppføre seg i Oslofjorden. Nok en gang skal heile landet få lide for et lokalt problem rundt hovedstaden. Det er visst fort gjort å glemme at Norge strekker seg någet lenger enn ut fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Støtter ham på et offentlig register for alle fartøyer, også scooterne.. Det vil jo lette identifisering av tullinger mye lettere.. Samt fordelen tyvene har i dag vil minimeres.. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 For første gang er jeg hekt enig med Syvert! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Komodo Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Knurrbart skrev 1 time siden: Det synd om enda meir regler og overvåkning skal trees nedover hodet på heile landet bare fordi man ikkje har vett og kunnskap til å oppføre seg i Oslofjorden. Nok en gang skal heile landet få lide for et lokalt problem rundt hovedstaden. Det er visst fort gjort å glemme at Norge strekker seg någet lenger enn ut fjorden. Hvis du leser artikkelen så vil du se at fokuset er på håndheving av lover og forenkling av regelverket på tvers av kommunegrensene. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
hakonrk Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 (redigert) 1 hour ago, Knurrbart said: Det synd om enda meir regler og overvåkning skal trees nedover hodet på heile landet bare fordi man ikkje har vett og kunnskap til å oppføre seg i Oslofjorden. Nok en gang skal heile landet få lide for et lokalt problem rundt hovedstaden. Det er visst fort gjort å glemme at Norge strekker seg någet lenger enn ut fjorden. Da jeg leste artikkelen trodde jeg de refererte til det meste unntatt indre Oslofjord, for her er det i alle fall nok politi. Det er sjelden jeg ikke ser en politibåt når jeg er ute på sjøen, og jeg har flere ganger sett dem ligge fortøyd inntil andre båter i mitt lokalområde. Antar bøter skrives ut hver gang jeg ser dette, så jeg burde visst begynne å spille lotto. Jeg er faktisk mye mer påpasselig med å overholde fartsgrensene på sjøen enn jeg er på en biltur til Oslo sentrum, der jeg typisk følger trafikken uansett om den ligger langt over fartsgrensen. Ser man en politibil på veien er det vanligvis med blålys og viktigere ting å gjøre. På sjøen er det nok lite annet å ta seg til enn å stoppe farts- og vestsyndere, så de er sikkert avhengige av å skrive ut bøter for å forsvare tidsbruken. Ikke at jeg klandrer politiet for dette, jeg hadde nok også gjort det jeg kunne for å være på sjøen i arbeidstiden. Redigert 30.Juli.2017 av hakonrk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.