Marius.S Startet 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2017 Jeg har lugar som trekket på veggene har løsnet. Så jeg vurderer egentlig å kanskje male alt sammen. Hvordan er fremgangsmåte for bra resultat. Jeg lurer egentlig på å male med en mørk farge først så ta lys farge til slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Haukefer Svart 2.August.2017 Link til dette innlegget Svart 2.August.2017 Følger Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 2.August.2017 Link til dette innlegget Svart 2.August.2017 Her er min anbefaling (så får andre komme med andre anbefalinger ) Fjern alt som er i veien, det blir mye søl og støv. Slip rent inn på gammelt glassfiberlaminat. Mal over med et strøk gelcoat, så et strøk topcoat (gelcoat som du rører inn litt voks i). Men hvorfor mørk farge først? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marius.S Svart 12.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.August.2017 Tenkte et mørkt farge først for at lyset utenifra ikke slipper inn så lett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.