Rolf Startet 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2017 Har en 2006 Suzuki DF5 som girskifthendelen sitter fast - nesten. Klarer med nød og neppe og med et vesentlig innslag av tvang å få satt den i forover. Like vanskelig å få tilbake i fri og videre i revers. Blir enda verre når motoren blir varm. Har i dag skiftet giroljen samt presset inn fett i nippelen øverst på stammen. Ingenbedring å spore. Motoren er ellers hel og grei så hadde vært kjekt med en løsning på dette. Noen som har vært borti noe slikt? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
nomen Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Jeg hadde samme problemet. Det er akselen som girhendelen sitter, den som går inn til mekanismen på innsiden , som irrer. Da blir det for liten klaring, og den går tregt. Jeg mener du må av ned powerheaden, for å få dette fra hverandre, det måtte ihvertfall jeg på min. Jeg laget ny i syrefast stål, med tanke på dette skulle aldri skje igjen. . det gjør det nok ikke heller, men det er til glede for han som stjal motoren.? Du kan sikkert pusse den som er der, eller høre med forhandler om det har kommet en forbedret utgave. Ny pakning til powerheaden må du også kjøpe, hvis skruene ikke knekker, er ikke dette noen vanskelig jobb. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Rolf Svart 30.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Hmm, hvist skruene ikke knekker.... Takker for tips Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.