Sverre Kvam Startet 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2017 Mercury 150 sitter fast i oppheist stilling,noe lyd i hydr el pumpe Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Jeg tror det er en ventil du kan åpne, og da vil du kunne senke motoren manuelt. Hvis den da senker seg så er det i alle fall noe i hydrolikken som stopper det, og ikke en annen hindring. Hydrolikken vil lage en annen lyd dersom den forsøker å senke, men ikke får det til pga en hindring. Ellers kjenner jeg ikke så godt til hydrolikkfeil på påhengs. Mine har alltid fungert. Hvilket årstall er motoren fra? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Sverre Kvam Svart 30.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Motoren er ny,gått ca 10t,jeg tror ventilen ikke lotseg vri,jeg var ikke der Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 10 timer? Ring selger i morgen. Så nytt får de ordne selv. Jeg hadde i alle fall ikke skrudd på det selv. :-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
M/B Bianca Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Kan det være så enkelt at det er transportstøtta som hindrer deg i å senke motoren...? ? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 30.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2017 Hei Eg hadde same problem med min E-tech 50. Då høyrte eg at tiltmotoren jobba heile tida, og det var berre å få av hovudbrytaren. Det var ein kontaktfeil i kontrollboksen. Den er sjølvsagt umogeleg å opna, utan rå vold. Ein vifteomn og 556 løyste problemet. Det ska og vera mogeleg å nappa ut ein leidning, slik at tiltmotoren ikkje får straum. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.