MR Swe Startet 31.Juli.2017 Del på Facebook Startet 31.Juli.2017 Nå er jeg lei og høre på tau som knirker hela natten..finnes det tau som ikke knirker? Tror mine er frs biltema Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Prøv å vaske dem, og bruk gjerne skyllemiddel i vannet. Fenderlinene mine knirket fælt, men ble helt stille etter vask! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Roger jo Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
nomen Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Som en kjapp nødløsning, legg "sølvtape" på tauet, da blir det stille. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Ms Fortuna Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Maritims små blå avtagbare rykkdempere gjør susen... Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Av vanlige tausorter så er det nok nylon som knirker minst. Dette er ein ganske glatt type tau som gir mindre friksjon. Eg har brukt nokon polypropylen tau fra biltema før, men dei knirker ved dei minste bevegelser. Har gått rett i bosset. Men kombinasjon av nylon, rykkdemper pluss litt lengde på fortøyingane, så blir da bra knall Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.