EinarT Startet 31.Juli.2017 Del på Facebook Startet 31.Juli.2017 Har en 8 hk Suzuki 2 takt, årsmodell ca 2000. Når jeg skal starte den må jeg alltid bruke chocken en gang og som oftest dra startsnoren tre ganger før den starte. Må ha mye gass. Når den har startet så har den problem med å gå på lavt turtall, oftest må jeg gå med nesten fult turtall. Pluggene er nye og ser bra ut. Virker som et problem med drivstoffet, men jeg forstår ikke hva det er. Noen som vet grunninnstillingene på forgasseren? Og noen som har en ide om hva som forutsaker dette problemet? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 kan være så enkelt at forgasseren trenger en rens. Passasjene og dysene til lavfart/tomgang er temmelig små og kan lett tettes av avleiringer Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
dieselfan Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Har motoren gått som den skall mens du har hatt den? Sitér dette innlegget Link to post
EinarT Svart 31.Juli.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 (redigert) Ja, inntill dette inntraff. Skal sjekke dysene starte. Takk for tips Redigert 31.Juli.2017 av EinarT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 31.Juli.2017 Del på Facebook Svart 31.Juli.2017 Da ber jeg deg så pent jeg kan om å ikke røre blandingskruen. Går den normalt på full gass men trøbbler på lavfart så følg ivar sitt råd og rens dyser og forgasser. Sjekk tanken også og tøm/rens filter om den har. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.